onsdag 15. september 2010

Ok da..

Etter at jeg var hjemme fra jobben og spilte heavy rain er jeg blitt avhengig av tv-spill.
Jeg spilte ferdig Modern Warfare 2 i løpet av de neste to dagene. 
Jeg føler meg som en liten gutt. Æsj.
Dette er forresten egget mitt som jeg har eksperimentert litt med
den siste tiden. Et prosjekt som har gjort at det er blitt litt lettere 
å finne noe å prate om i lunsjen på jobben.

















En annen ting: det er ikke meningen å oppfordre til å skrive i kommentarfeltet, 
men jeg må bare spørre.
Du, min faste leser fra Canada, hvem er du??? 
Jeg håper at du kan være min venn når jeg flytter til Canada. 
Det er søren meg ikke lenge igjen nå. 


Philip, en av kattungene vi hadde en stund i Holsts gate.
















Siden sist har jeg forresten bestemt meg for å bli fotograf på fulltid.
Jeg har også bestilt privattime hos Krav Maga-instruktøren min.
Jeg betaler gladelig for litt kjærlighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar