tirsdag 14. september 2010

Jeg er friskmeldt

Det kan virke som om kroppen blir syk en gang innimellom fordi den kjenner at man trenger tid til å få unna forefallent arbeid.


Mens jeg har vært hjemme fra jobb har jeg fått gjort alt jeg har utsatt siden før sommeren. Jeg har skrevet brev, hentet brev, vært på politistasjonen, vært på posten, fått leid ut leiligheten, blitt kjørt rundt i Sørkedalen av Sigrid i hennes nye bil,
jeg har printet ut nok geologi-pensum til et helt liv.




Men jeg har også spilt ferdig Heavy Rain. At jeg har spilt et spill ferdig har kun skjedd én gang tidligere, 
og da var det pokémon det var snakk om, jeg var 12 år og på sydenferie med familien.


Jeg gråt sikkert ti ganger iløpet av spillet. Alene.





Etter å ha brukt noen timer på youtube for å smugtitte på andres endinger, 
fant jeg ut at jeg må ha gjort en veldig god innsats. 
Ps. Jeg er forelska i Norman Jayden.

1 kommentar: