onsdag 8. september 2010

Hjælp

Det spøker hjemme hos oss.
Jeg har fått en flaske med klorin slengt midt i hodet mitt mens jeg har vært opptatt med andre ting.
Lampen falt i gulvet med ufattelig kraft, døren åpner seg, lukker seg, vannledningen til vaskemaskinen spretter ut, badekaret er et katastrofeområde, og lyset oppfører seg som en apekatt. Hele tiden.

All aktiviteten skjer på badet. INGENTING fungerer på badet.

Jeg og Sunniva er helt enige om at dette er paranormal aktivitet, og etter at vi ble enige om det er nettop paranormal aktivitet, er tilstanden bare blitt verre. Så jeg sendte en mail til en klarsynt fyr som visstnok skal være Norges beste i ALT hvor jeg fortalte litt. Jeg fikk svar etter fem minutter:





"Denne Ånden har ikke gode hensikter og vil følge etter dere, har dere et nr jeg kan nå dere??"


Det er sikkert mange av dere der ute som snyter av dette og ikke tror på spøkelser osv, men vi satte opp kameraet på badet i natt på selvutløser. Resultatet snakker vel for seg selv.
(Om du er lettskremt, ikke les videre)






















Det var dette bildet som førte til at verken jeg 
eller Sunniva turte å sove hjemme i natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar