torsdag 16. september 2010

Nok nå.

Jeg har passet på huset til pappa siste uken, 
og inne i huset bor min noe desillusjonerte, men nykonfirmerte lillebror. 
Det gjør noe med et menneske.


Det vil si at bortsett fra å rydde vekk sporene etter to karer som har bodd her alene de siste årene, har jeg fått all verdens tid til å pleie min akutte avhengighet av tv-spill. Og det er ikke noe jeg syns er spesielt positivt.



Neida, jeg har selvfølgelig ikke bare sittet og spilt. Jeg har også filmet! 
Dette er broren min som har hatt det akkurat like festlig som meg siste uken. 


Jeg vil forresten informere om at jeg googlet meg selv i stad, og ble minnet på at jeg en gang i tiden var myspace-bruker!



Dette bildet er da altså meg fra den tiden hvor jeg var en aktiv myspace-bruker.


...

Jeg drar hjem igjen i morgen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar