lørdag 25. september 2010

Fuck this, I want to drop out and trade Pokémon.

Hele denne uken har gått slag i slag.. Midt i trynet mitt.


En ting er å oppleve å komme hjem etter en hard dag og være totalt innstilt på å kose meg med litt facebook før jeg legger meg. Også er serveren nede, en annen ting er å bli informert at min store avstandsforelskelse allerede har fast følge.


Det er greit. Jeg kan ta det.


Men i dag våknet jeg til denne mms-en:


Du får aldri se meg igjen :) 














Avs: Pappa.

Det ble bare for mye. Da jeg ankom huset var den allerede solgt.

Jeg banka opp Pappa og satte meg deretter ned for å male sammen med min nederlandske lillesøster. Følelsene måtte ut.

Hun tegnet en apekatt.





















Jeg tegnet litt av hvert.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar