fredag 3. september 2010

Gratulerer med dagen, Birger!

Nå ser jeg at bloggen min har fått trafikk fra Canada.

Sunniva og jeg ligger fortsatt langflate med influensa,
men et sted mellom død og fordervelse har vi fått rørt oss bort til Kiwi i dag.
Hva man ikke gjør for et godt helgetilbud på kylling..

Turen til Kiwi var ikke mindre enn en suksess,
jeg endte opp med kanskje månedens
favoritt-gadget.




Jeg aner ikke hvordan den fungerer, men etter å ha opplevd hva eple- og mangodelerene fra Kiwi har vist seg å by på, sitter jeg igjen med en følelse av at julaften kommer tidlig i år.

Noen av dere hopper nok av spenning der dere sitter, og jeg kan bekrefte at:
Ja, det er sant.

Jeg HAR kjøpt meg ny blekkpatron til printeren min. Den er XL og printer SEKS HUNDRE sider med skrift før den går tom.
Noe må man finne på når sykdommen har tatt deg, jeg har som mål å printe seks hundre sider med geografiske bilder før jeg er frisk.




Vi hadde no folk på visning i dag som tar leiligheten.

Så det er det da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar