tirsdag 5. april 2011

Forsinket reisebrev skrevet 31. mars

Jeg vil begynne med  å oppfordre til å sende meg adresser, jeg har planer om å sette av søndagen til å skrive postkort, jeg vil tro dette er den eneste sjansen for flere av dere til å motta et postkort sendt fra Milwaukee.


Flyturen gikk overraskende bra, jeg har sett på film og drukket rødvin i et fly som er prikk lik baren i Simon Dach Str. 20.


Uansett, nå er jeg fremme og  byen er ganske lik hva jeg hadde forestilt meg. Alt er veldig veldig høyt, men Manhattan er mindre enn hva jeg hadde trodd, og gatene er trange. Kanskje de virker trangere enn de er på grunn av de høye bygningene. Eller kanskje fordi jeg er vant til forhold som dette:






Jeg har egentlig ingen anelse om hva jeg burde se eller oppleve mens jeg er her, det eneste jeg har på agendaen er egentlig å kjøre 5 fly og besøke 4 konserter.


Med andre ord kan formålet med turen være å kurere flyskrekken min og å gjøre opp for 2010s lite kulturelle innhold.


Så sånn er det, nå skal jeg prøve å komme meg opp til toppen i et veldig høyt hus slik at jeg kan se ned på andre høye hus.

1 kommentar: