søndag 31. juli 2011

Livet slutter aldri å fortsette.

Pappa ble kalt opp til Brønnøysund for å jobbe i helikopteret et par uker.
Jeg og bror fikk lov til å bli med.


"Sentrum"
Nå er ikke Brønnøysund akkurat min favorittplass på jord, slik som kanskje Nordkjosbotn er, men det finnes allikevel ingen tvil om hvorfor jeg fortsetter å takke ja til å bli med når jeg får mulighet..




Dessuten kan man fiske i Brønnøysund. Og jeg elsker å fiske.




Torghatten

Blåbær

Pappa


Hvis noen lurer på hvorfor stangen er så kort, så kan jeg fortelle at det er fordi den brakk da jeg faktisk fikk en fisk av betydning på kroken.
Jeg har fått noen andre og da, det er bare det at de har sluppet før vi fikk dem opp.


...


Men jeg har troen på morgendagen, vi skal leie båt på Vega og suksessen skal dokumenteres. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar