tirsdag 2. november 2010

Helg

Jeg fikk lappen denne uken og det er fredag.
Hva gjør man i en slik situasjon?


Jeg dro iallefall til Danmark for å få sjansen til å kjøre tilbake.


Jeg trodde danskebåten hadde forbedret seg siden sist.
Men nei. Siden jeg sist satt på med båten, for sikkert ti år siden, har de rukket å skrive "Gøy på vannet!" langs hele langsiden og installere øl- og vindispensere side om side med fanta, cola og sprite.


















Båtturen etterlot meg i Fredrikshavn som et levende spørsmåltegn, undrene over hvor alle disse menneskene jeg hadde observert på båten befinner seg til vanlig.


MEN:


















Buffeten kunne by på både kjøttstykker og desserter som smakte som halve himmelriket. 
Og de hadde air hockey-bord i spillehallen, så suksessen var uansett et faktum.


Og så dro vi til Legoland.
















Spennende saker.


Jeg ble ganske glad da jeg forstod at de nylig har kjøpt inn en hel haug med fisk til sin nye omvisning i "Atlantis". Spesielt djevelrokkene var festlige. De er utstyrt med det festligste tannsettet jeg noensinne har vært vitne til.

















1 kommentar: