søndag 28. november 2010

kommer føret til å være like glatt resten av vinteren?

Vel, nå er jeg omsider ferdig med alle eksamener. 
Jeg avla min siste sist onsdag, og satt igjen med en blandet følelse av mestring og tomhet.


Identitetskrisen min er et faktum.
Hva faen skal jeg nå gjøre etter jobb? Se på tv?
Jeg savner mine gode tv-vaner fra Kristinas friår 2009.




















Jeg kan for eksempel bruke påfølgende uke på å planlegge en "artig/overraskende hemmelighet" om meg selv som skal brukes til en slags selskapslek på julebordet. 
Livet mitt har dessverre ikke rukket å bli så spennende enda.


Det eneste artige jeg kan tenke på akkurat nå 
er at jeg skal om mulig feire nyttårsaften i Israel i år.


Jeg har nemlig vært på seminar med Eyal Yanilov hele helgen 
og er blitt akutt forelsket i Krav Maga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar