tirsdag 26. oktober 2010

Definisjonen på en god dag:

26. oktober 2010.


 - Står opp og reiser til Sæter kl 5, 
finner ut at det er overraskende mange som står opp tidligere enn meg hver eneste dag.
 - Kjører opp halv 10 og består!
 - Ordner unna alt forefallent som må gjøres på dagtid og som jeg tidligere ikke har hatt muligheten til. Fordi jeg jobber på dagtid.
 - Nachos på QBA.
 - Én episode sex og singelliv
 - To timers power-nap, 
 - Én episode "det var en gang et menneske".
 - Middag.
 - Drar på kino og ser en film om facebook, for så å dra hjem, logge på facebook som møter    meg med en ny message. Jeg elsker facebook.



Takk. For at du gjør hverdagen litt mer spennende.

- Legger meg i kristelig tid og er sikker på å sovne. Like utslitt som etter en tre-dagers.


Og for dere som heller lengter etter en dårlig dag, last ned OG SE på denne:


I sin helhet.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med sertifikat klasse b. Og gratulerer med Mevlana-mannen. Noen burde kanskje tatt seg en prat med han...

    Den filmen der... den skal jeg.... IKKE SE!

    SvarSlett
  2. Jeg har lappen og har sett filmen! Likere kan vi ikke bli...

    SvarSlett