mandag 4. oktober 2010

Jeg har sydd tre sting bakerst i munnen min.

Siden sist har jeg steget ut av hva som har vært min komfortsone de siste par årene, og faktisk flyttet fra Grünerløkka.



MEN.
I dag skjedde det noe spennende. 
Jeg opererte bort visdomstanna mi!
Jeg var særdeles skeptisk i forkant, og hadde null tiltro til min nye tannlege som fra min side er blitt stemplet idiot fra første møte.

Til tross.
Operasjonen gikk fint den, jeg måtte avbryte en gang, fordi det begynte å gjøre vondt, og jeg ble litt satt ut av alt blodet som rant ut over alt, men hun ga meg bare en sprøyte til.

Nå er jeg bedøvet helt bak til ørene, 
det er såvidt jeg klarer å blunke med venstre øye; det går i alle fall veldig treigt.


Jeg fikk denne kisten. "Tooth saver".
Etter operasjonen var jeg egentlig ikke så mye annet enn stolt.
Det første jeg gjorde var å sende et mms-bilde av tannen min til Marianne.

Jeg kommer ikke til å legge det ut her, jeg aner ikke hvem som leser den, og om det skulle være en potensiell kavaler tror jeg ikke å legge ut bilde hva som min nordnorske slekt ville kalt "en feit jævel" er det lureste jeg kan gjøre.

Jeg er så sulten!
Og jeg kan ikke spise på tre timer.
FML.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar